Kerevitaş, bu dönemde gerçekleşen 1 milyar TL’lik ihracat rakamıyla güçlü pozisyonunu koruyarak ülke ekonomisine katkı sunmaya devam etti.
Dondurulmuş gıda ve yağ sektörü büyürken, Kerevitaş markalarının açık ara Pazar liderlikleri devam etti. Türkiye’yi dondurulmuş gıdayla tanıştıran SuperFresh, ilk 6 ayda yüzde 41* ciro payı ile sektördeki liderliğini korudu. Yağ pazarında en çok tüketilen ve en sadık tüketiciye sahip markası Ülker Bizim Yağ* yüzde 34,8’lik, Ülker Teremyağ** ise yüzde 55,5’lik ciro payı ile açık ara lideri konumunu güçlendirdi.
Pazarın potansiyeli ve değişen tüketim alışkanlıklarına yönelik Ar-Ge ve inovasyon yatırımlarını önceliklendiren Kerevitaş, bu dönemde yeni ürün tanıtımlarıyla da pazardaki yerini güçlendirdi. Bizim Yağ, 2024 yılında inovasyon stratejisi doğrultusunda ilk yarı yılda liderliğini güçlendirecek 3 güçlü lansman gerçekleştirirken; SuperFresh’in yenilikçi lansman, relansman, kanala özel olarak toplam 19 yeni ürünü raflarda yerini aldı. Aynı zamanda güçlü ve odaklı iletişim kampanyaları ve projeleriyle birçok ilk’e imza atarak sektöre yön vermeye devam etti.
Kerevitaş’ın, ihracat liderliğinin yanı sıra gıda endüstrisi, catering ve pastacılık sektörüne yönelik üretim yapan yağ markası Marsa ve tüketici margarini Ona ile uzun yıllardır Orta Doğu ve Orta Asya pazarlarında liderliğini sürdürüyor. Kerevitaş, yılın ilk 6 ayında, sektörün en büyük 2’nci fuarı Ibaktech başta olmak üzere Gulfood Dubai, Prodexpo ve West Africa’da yer alırken; portföyüne 15 yeni müşteri de dahil etti.